Bir sıkıntının ardından

somekindofhuman tarafından

Dün oldukça sıkıntılı bir gündü. nedense o kadar çok rahatsız hissediyordum ki kendimi. yapacak belki de o kadar çok şey olmasına rağmen hiçbir şey cazip gelmemişti. dedim “depresyona falan giriyoruz heralde”. tanrı yardımcımız olsun! neyse bugün düzeldim gibi pek bi rahat geçti be gün.

dışarı çıkıp biraz sosyalleşince insan rahatlıyormuş bunu da kesin kanıtlamış oldum. tabi her önüne gelenle dışarı çıkarsan daha da mal bir durum içerisine düşebilirsin. ama bugün güzel insanlar vardı yanımda. sağolsunlar. aslında bugün de evde boşlukta geçen saçma bir gün olacaktı ama işte son an kararları. en güzel kararlar. hep var olsunlar. neyse kalkıp gittim tabi ev sıkıntısından kurtulayım dedim. herkes kendi halinde takılıyordu bende birilerinin haline takılayım dedim çıktım dışarı. ne de güzel yapmışım.

asıl amacım müzik dinlemek olsa da pek başarılı değilde bu amaca ulaşma oranım. galiba 2-3 şarkı dinledim canlı canlı. güzel şarkılardı ama yalan yok. iyi çalıyordu çalanlar. ne kadar amatör de olsa. saygımız sonsuz. eh 3 şarkı sonrası dağılan bir topluluktu bizimkisi. daha doğrusu onlar saatlerdir oradaydı da benim gidişim son 3’e denk geldi. çıkılan mekan sonrası eve giden ve eve gitmek isteyen bir topluluk bir de eve gitmek istemeyen sokak çocuğu ben ve yanıma buldum canım yandaşlar. iyi ki dönmüşler benim yoluma-sağolasın gençler. yoksa evde patlardım ben.

bar sonrası mekan bulma arayışlarındaki 4 kişi. birisi onları bir yere sokmaya çalışıyor diğerleri ise girmemeye. eğlenceli de aslında. en son karar mc donald’s amcanın çiftliği. ne de güzel yer. tapılacak adam şu Ray Kroch. dünyaya böyle kaliteli bir yer kazandırdığı için. evet evet tapıyorum sana duy beni!

sorun şu ki ben seviyorum yiyorum-param olunca-. bir de bu mereti sevip yiyemeyen can insanlar var ki ne hüzünlüdür onlara. ama bak üzülme be oğlum sen de yiyiceksin düzelince :) hatta hatırlat ilk hamburgerin benden olsun. bir de mc donalds muhabbetleri var ya. belki de onlardır aslında mc donaldsı güzel yapan. can sıkıntısına birebir, bir dost yanında mc donalds.

kısa ama güzel birgündü. tekrar yaşanması ümidiyle tabi ki.

ha bir de şu ders seçme işi toptan hallolsaydı da yarın okula gitmek zorunda kalmasaydım. yol parasına bi tane cheeseburger yerdim belki.

bir de gariptir. bugün okula çok hırslı gitmiştim defter falan götürdüm “hadi yaz oğlum artık şu dersleri” mantığı içerisinde ama yine başarısız oldum. ya okulda bir şeyler var ya bende ki büyük ihtimal sorunlu bir bünyeye sahibim. eh bu dönem o sorunu çözeyim artık boşa daha da uzamasın.

sıktı.

cidden bak.

duydun mu?

bir de iki olsun buda. koray bugün çok kral bir tema yapmış kendi bloguna. helal olsun dedim valla. ah bir de ben kendime yapabilsem öyle şeyler. can sıkıntısı bir de o taraflardan vursa bana da değişiklik olsa. buradan koray’a sesleniyorum o logodan bir tane de ben isterim :)

seviyorum be sizleri.

bu da bonus:

Reklamlar