Kimya ile Fizik! Hadi Hep Beraber Kırmızı 4’e

somekindofhuman tarafından

Bir kimya laboratuvarı ile dolu dönemin daha başına geldik. 2 hafta geçti anca gidebildim laboratuvara. eh bi süre sonra sıkıyo tabi aynı dersi tekrar almak. yani yeniden al, yeniden al nereye kadar? eh başladık yine bir şekilde bugün.

önce okula gitme merasimi.

şu kırmızı 4 çilesini çekmeyen adam mühendis olamaz. evet buna kesinlikle inanıyorum. yahu sabah 9’da olan ders için 8.15’te durağa gidilir buna rağmen derse geç kalınabilir mi? yok. olamaz! olmamalı! bu ne ya.  45 dakika otobüs beklemek. önünden geçen 4 tane otobüsün dolu geçmesi. bu dolulukta öyle az bir şey değil yani biraz açmak gerekirse her camda surat yerine kıç görebilirsiniz. evet bu kırmızı 4 hattının en vazgeçilmez özelliği.

peki üniversitenin veya belediyenin bir endişesi var mı bu duruma? yok tabi kim takar ki öğrencileri. bir saat önce durağa ineceklerine iki saat önce insinler.

süper çözüm.

neyse geç gidip girilen bir fizik dersi var elimizde. topu topu 10 kişi ile işlenen bir ders. uyuyan, çevresine bakınan ve nerede olduğunu anlamaya çalışan garip tipler. sabah 9’da blok ders yapan hoca zihniyeti. bırakta bi sigaramızı çayımızı içelim kahvaltı edelim be hoca! ayıp yahu. neyse en azından devamsızlığı önemsemiyormuş 2 haftalık imza attırdı sağolsun. ha bir de 10 kişi falan ama vizeleri test usülü yapacakmış. eh buradan kendilerine teşekkür ediyoruz hocamızın. geçme ihtimali bi nebze de olsa artmış görünüyor.

sonunda ulaşılan kimya laboratuvarı. lanet olsun! bayıldım artık ya saatlerce ayakta durup amaçsızca bir şeyleri bir şeylere karıştırmanın nesi deney birisi açıklasın ne olur! ya NH3O4’ü H2SO4’ün içine koyunca patlamazmış. banane yahu! yaramaz abi bunlar işime. hayır diyorsun ki kesin yarayacak. iyi de az güzel bi deney yaptır bari heyecanı olsun bak sıkma bizi orada. tabi bir de grup arkadaşları… çok kral adamlar. giydir yumurta topuku gezsin sokakta. bir de sürekli espri yapmaya çalışma be abi olmuyor işte.

en güzel yanı bu dönem ki kimya laboratuvarının yan gruptaki hatun kişisi. evet bunca zamandır bana ardarda iki kere laf sokabilmiş güzel insan. seviyorum seni. belki. yani sevebilirim kim bilir. niyeyse laf sokulunca mutlu oldum bu sefer. heyecan oldum. kız güzel mi değil. tatlı mı eh. peki ne? zeki yahu hatun. kaliteli sokuyor lafı boşa gitmiyor.

peki yakında tanışırız üzülme…

yeter be bu kadar. kısa günün karı diyelim 2 adet laf yeme, bir adet ısmarlanan çay, iki dal sigara, sercan’ın yaptığı süpersonik bulgur pilavı ha bir de serious sam 2 ile geçen ateşli saatler. omfg!

bonus isteyenler?

Koray bana geçenlerde dinlettiğin bu güzel şarkı için sana şükranlarımı(bkz: bir hatun olarak şükran) sunuyorum.

Yazacak sözü yok yahu şarkının. küt bitti. çok küt.

