Son Ders

somekindofhuman tarafından

Son Ders

Son Ders

Az önce izledim bu filmi. dayanamadım ağladım bi filmde daha. o kadar güzeldi ki… film kısaca yaşamınızın her anını sanki sonmuş gibi yaşamanız gerektiğini anlatıyor. yapmak istediklerinizi ertelemek yerine yapmak istediğiniz anda yapmanız gerektiğini çünkü erteledikten sonra yapmak istediğinizde çok geç olmuş olabileceğini anlatıyor. öyle de bir anlatıyor ki o ana kadar yapmadığınız ne varsa bir an önce kalkıp hepsini yapmak istiyorsunuz.

siyasi bir konu ile başlayıp bu fikre öyle bir bağlıyor ki belki bağlamıyor ben oraya bağladım kim bilir… neyse duygusal anlamda patlama yaşattı film zaten sıkkındı canım. sinirliydim birazda. eh yanına bir bira açıp izledim filmi yoğunluk ikiye katlandı bir anda.

tavsiye ederim kesinlikle hayatında şu ana kadar bir şeyleri bir şekilde ertelemiş olanlara. şu an yapmak için tam sırası belki yarın bunu yapmak için fırsatınız olmayabilir.

bu da filmin en güzel cümlesi bana göre.

“Dersi Hayat Verir.”

