Yine, Yeni, Yeniden![Klasik]

somekindofhuman tarafından

Bilen bilir saçma bir huyum var, yaptığım şeylerden çok çabuk sıkılırım. Blog muhabbetide bu çabuk sıkıldığım şeylerin başında geliyor aslında kim bilir kaçıncı kez açıyorum şu blogu. Her seferinde bir kaç ayda bırakıyorum hatta tek yazı yazıp bıraktığım hatta ve hatta hiç yazmadan sadece alıp bıraktığım bile kaç tane blog var kim bilir.

Neyse önemsiz aslında… yani böylesi daha iyi; arada gidip gelmeler, ortamı soğutup geri ısıtmalar falan.

Eh en azından bi 4-5 ay oldu heralde buraya uğramayalı. Aynı bıraktığım gibi güzel çöplüğüm, ne kadar güzel orası tartışılır aslında. Yeni gelmişken şu temayı falan da değiştireyim dedim yeni bir şey gördüm böyle kırmızılı falan pek bi güzel göründü görüme bunu koydum. sıkılırsam değiştiririm artık ne yapalım. şimdilik bu idare etsin.

Genel bi özet geçelim o zaman geçen 4-5 aydan bu zamana.

– Bir dönem okudum hiçbir şey başaramadım, amaçsızca bir dönem geçti hala özel tekrardayım.

-Sözlük alemlerine de geri döndüm. Orada da en az bi 20 gidiş-dönüş yapmışımdır heralde.

-Folk-Epic zartik zurtik metal olayını pek bi sever oldum. Inis Monaaaa diye bağırasım geliyor.

-Fotoğrafçılık olayından ekstra zevk alır hale geldim. Çekimlerimin beğenildiğini daha iyi hisseder oldum. Hatta haftaya bir çekim yapmam gerekirken fotoğraf makinam şu anda Tayland’da olduğu için çekemiyorum. Başar bunu okursan dopsun olum (:

-Sanırım piyasada izlemediğim dizi kalmadı, kaldıysa da onları bu dönem bitiririm artık.

-Müzik muhabbetinden pek bi uzak kaldım, ne gitar çalabildim ne de başka bir şey. Gitarım kırıldı, amfim Alper’de, klavye anca elime geldi (:

-EskiRock olayı kendi içinde patlar hale geldi. Kimse sikine takmaz oldu, elimden geleni yaptım ama sanırım sonu geldi ya da yakında gelir.

-Twitter ve Formspring olaylarını sever oldum. Her ne kadar aktif bir şekilde iş yapmasalar da benim çevremde, en azından olayı çözdüm belki işime yarar ilerde.

-FRP tam gaz devam ediyor ya da yarım gaz devam ediyor. Yaz tatilindeki gibi ölümüne FRP diyemiyoruz tabi ki ama yine de bir kaç haftada bir en azından oynuyoruz tabi bu haftada bir kaç kereyede çıkmıyor değil. Aman hep olsun, hep oynayalım.

-Daha aklıma bir şey gelmiyor valla, gelirse eklerim artıkın.

Anabaşlıklar bunlar gibi görünüyor şu arada kalan 4-5 ay. Aslında bakınca pek dişe dokunur bir olay gerçekleşmemiş hayatımda.

Tabi hayatım için çok önemli olan fakat buraya yazamadığım bir şey var onu da beni tanıyanlar biliyordur tanımayanların da bilmesine gerek yoktur.

Eh kısa keselim bu sefer ki yazıyı, yeni gelmiş olmanın şerefine. Bakalım bir sonraki yazım ne zaman olacak. O zamana kadar… beni özleyin anacım diye bir laf vardı Olacak O Kadar’da o geldi aklıma.

Neyse haydi görüşürüz.

Bonusu verelim ayıp olmasın.

