Rockçı Kız Olmak İçin Yapmam Gerekenler

somekindofhuman tarafından

Ben bugün bunu gördüm!

Bloga arada saçma sapan google aramaları yapıp gelenler oluyordu ama bu en bombasıydı yazmadan geçmemeyim dedim.

Şimdi canım bayan kardeşim sana bir bayan arkadaşımın sunduğu gereklilikleri aynen yazıyorum. Bunlara göre davran, hareket et, kendini bul. Hadi bakalım.

  • siyah oje
  • dağınık saç
  • koyu siyah makyaj
  • gözünü kapatan bi perçem
  • bi de hep siyah giyindin mi tamamdır
  • bi de çok dertli bir havan olması lazım
  • görmüş geçirmiş sigara da şart
  • ahanda bunlar işte. Bunları yavaştan yapmaya başla  zaten zaman geçtikçe rockçı kız olacaksın. İlk başlarda pek rockçı görünmeyebilirsin ama zaman geçtikçe sen ve çevrendekiler ne kadar rockçı olduğunu anlayacaklardır.
    Başlarda söylenenlere kulak asma yoluna devam et. Hadi bakalım, yolun açık olsun.
    Buraya kadar olan kısım rockçı kız olmak isteyen arkadaşlaraydı, bundan sonrası kişisel bilgi.
    Bugün sonunda uzuuuuuuun zamandır yapmam gereken temizliği bitirdim daha doğrusu bitirdik hatta ve hatta bitirdi. Kim mi bitirdi? Mesut! Sağolasın, adam bana temizlikten hiç anlamadığımı bugün gösterdi. Ne kadar profesyonelmiş adam taş gibi yaptı odamı valla  o değil aylardır oda gözüme dolu görünüyordu bugünki yaptığımız yer değişikliği sayesinde aslında odamın bomboş olduğunu anladım. E doğaldır 50-60m2’lik oda nasıl dolacak ki?
    Neyse 3 saat falan sürdü ama değdi gerçekten, odam tekrar yaşanabilir bir alan haline geldi. Pek bi güzel, pek bi hoş oldu.
    Çamaşırlar da bi yıkanıp gelse yarın valla benden kralı yok, o kadar yani.
    Bi de artık gitarı tamire verdik. Bir zamanlar bir arkadaşın bir şekilde ağzına sıçtığı gitarım artık tamir yollarında, her ne kadar pahalıya patlayacak olsa da zengin kardeşim Mesut altından kalkacak heralde.
    Çılgın delikanlı breh!
    Ek Not: Artık donas’tan yemeyeceğim, ne beter bir şeydir her seferinde kıkırdak çıkıyor yahu! alın o kıkırdakları kıkırdatın bir yerinize efenim. Olmaz böyle.
    Ek not 2: İtü Sözlük’ten yine atıldım. Evet bu 4 oldu. ahaha seviyorum sizi itüsözlük gençliği bakalım daha kaç kere atacaklar beni. Atın ulan! Gelirim geri. Böyle de yüzsüzüm be hacı.
    Ek not 3: Bugün ile ilgili daha geniş bilgi Proofhead adresinden bulunabilir.
    Neyse bitti artık yeni düzenlenmiş odamda film keyfi yaşamaya başlayabilirim.
    Hadi öperim hepinizi.

