Evinde Temizlik!

somekindofhuman tarafından

Evet, yeni çıkmış bu olay. Evine geliyorlar, çamaşırlarını alıyorlar, yıkıyorlar ver geriye getiriyorlar. Sistemleri aslında süper, harika, inanılmaz hiç evden çıkmadan her şeyiniz temiz falan filan fakat şöyle bi gariplik var 2 makinalık çamaşırı yıkamak ve kurutmak nasıl olur da 2 gün sürebilir ki?

Normalde süremez fakat söylenene göre büyük yoğunluk varmış işlerinde, çılgınlar gibi çalışıyorlarmış tek araba varmış yetişemiyorlarmış.

Yapmayın be abi hiç mi yok yakınınızda araba?

Boş yere yatağımda yatmak yerine yerde yattım. Hadi severim arada yatmayı ama özledim yatağımı ne yapayım? Geç gelme olayını bi kenara atarsak çok güzel yıkamışlar valla tebrik ve teşekkürlerimi iletirim eğer ki bi gün burayı okuyacak olurlarsa.

Çamaşırlarımın gelmesiyle artık odamı son düzenine soktum. tertemiz, derli toplu, pırıl pırıl ve ölesiye geniş bir oda haline geldi umudum bu temizliğin en azından bir kaç ay sürebilmesi, yoksa temizlemesi çok dertliymiş bunu yakın zamanda hissettim.

Ders seçimimi yaptım bugün, rahatladım.

Aslında henüz tam rahatlamış konumda değilim çünkü hala almak ya da almamak arasında gelip gittiğim iki dersim var bir tanesi Calculus diğeri ise Malzeme Bilimine Giriş… ikisi de birbirinden sikik dersler. Büyük olasılıkla seçimim Calculus’tan yana olacak olsa da aklımı kurcalıyor işte.

O değil endüstri mühendisliğinin bütün sınıfları calculus için ayarlansa da nasıl olduysa daha 1. ve 2. sınıflar ders seçmemesine rağmen kontenjanı dolmuş. Garipsenecek bir şey aslında, bunca zamandır yüzlerce kişi aldı bu dersi tek dönemde hiç böyle bir şey olmuş muydu bilemiyorum.

Dün tırsmamı sağlayan üniversiteme de ayrıca teşekkür ederim. Benden habersiz dersimi seçmişler n’oluyor lan nidalarıyla başbaşa bıraktılar beni akşam akşam iyi bari cevabı çabuk öğrendim ki stresten uzaklaştım. Yoksa yaşamazdım ulan bu stresle uhaaaaaa!

Neyse cıvımadan yazalım.

Digiturk denen gerizekalı oluşum yüzünden yakın zamanda dava edilecem gibi görünüyor, yarına kadar mühlet verdiler bakalım yarın unutursam ne bok yiyecem. Umarım unutmam da kurtulurum bu derdin en azından bir kısmından.

Bi zamanlar kitap almıştım her ay taksiti yatırmam gerekiyordu sözleşme gereği fakat ne adamlar beni arayıp soruyorlar, ne ben onları… aylar oldu bi ses yok hani deseler ki “yatır lan artık paranı şerefsiz”, eyvallah diyip yatıracağım ama hiç ses çıkmayınca garipsiyorum durumu.

Onu da hallederim elbet yakında.

Ah ulan borç borç nereye kadar kodumun hayatında ya… Burayı bir iş veren okursa işin ne olduğu farketmez bana bi iş versin ya yaparım n’olursa (:

Bonus: Bu şarkıyı da bugün sourberry’de dinledim beni bu parçayla tanıştıran bünyeye pek bi müteşekkir oldum efenim.

Reklamlar