Hastalıklara doyamadım!

somekindofhuman tarafından

Bu aralar bana ne oluyor çözebilmiş değilim… son 3-4 aydır olmadığım hastalık kalmadı ve acı vermeye başladı artık cidden. O değil bu seneye kadar yılda 3-4 kere hasta olurken şimdi en uzun hastalıksız dönemim 2 hafta oluyor sonrası yine eziyet… Hatta son 2 hafta iyice abartıp haftada bir hastalık olayına geçtim artık. Geçen hafta faranjitken bu hafta reflü olduğumu öğrendim-Keşke az erken öğrenseydim de acısıyla yaşamasaydım böyle.

 

*Neyse konser yapmaya çalışıyoruz yine bu sıralar ama pek bi sorunlu gidiyor nedense. Elimiz kolumuz bağlı aslında okulla yapmaya çalıştığımız için yok o sponsora bakma, yok orada yapma, yok para alma… Belki bu kadar kısıtlamasalara çok daha rahat bir şeyler çıkardı ortaya ama sıkıntı olunca pek sıkıntıya gelemeyen ben koşturmak zorunda kalıyorum artık. Yaşadığımı en basit sıkıntılar genelleyince işi imkansızlaştıran sıkıntılar haline geliyorlarmış onu iyice öğrendim artık. Mesela önce grupları ayarlayalım sonra mekanı günü ayarlarız demek olmuyormuş onu öğrendim ama aynı zamanda önce mekanı günü ayarlayalım sonra grupları ayarlayalım demek de olmuyormuş. E nasıl olacakmış bu iş? çözemedik henüz ama başarıcaz elbette konsere kadar.

 

*Anadolu Üniversitesi’nin çılgınlar gibi salonlarımız var hepsinde son teknoloji var demesi yalanmış onu da öğrendik. Hatta direk örnekle açıklayayım;

 

Salon 2003

 

Halkbilim Araştırmaları Merkezindeki Salon 2003, 200 kişilik bir kapasiteye sahiptir. En gelişmiş ses ve ışık sistemine sahip olan Salon 2003, Devlet Konservatuvarı Müzik Bölümü ile Halk Bilim Araştırma Merkezi toplulukları için bir çalışma salonu olduğu kadar etkinliklerde de kullanılmaktadır. Özellikle bu salonda gerçekleştirilen oda konserleri büyük ilgi toplamaktadır.

Evet yukarıdaki yazı tamamen burada yazdığı gibidir.

 

Peki ya gerçek?

 

180 kişi kapasite

4 hoparlör

4 monitör

10 ışık 2 tanesi renkli oluyormuş…

onlarda sabit ama nasıl sabit… e hani sizin en gelişmiş ses ve ışık sistemi?

 

*Geçenlerde bi stand açalım demiştik Rock Kulübü için fiyasko oldu… En yakın zamanda daha koordine bi işe girişmek lazım bu konuda.

*Okula gideyim dedikçe hasta olmamın sebebi psikolojik bi manyaklık falan olabilir mi diye düşünür oldum şu sıralar… Acaba kafadan mı direk gitmeme isteğim nedir ki?

*Reflümün azmasının sebebi annemin gönderdiği koliye yıllarca yemek görmemiş açlar gibi saldırmamdan mıdır? Ondansa bile iyi ki göndermiş annem, iyi ki yemişim… acısını çektim ama olsun.

*Hala bilgisayar almak istiyorum… yeni oyunlar görünüyor her geçen gün ufukta ama hala cebe giren bi para olmadığı için alamıyorum ah ulen en azından diablo 3 çıkasıya kadar şöyle daş gibin bir bilgisayarım olsa da tadından yenmese fena mı olur?

*Sınavlar geliyor ve bu sefer çalışasım var ciddi ciddi… Hem de 2 hafta önceden başlıyorum çalışmaya yine olmazsa, yine geçemezsem artık bi oturup düşünme vakti gelmiş, geçmiş demektir heralde.

 

Neyse bu kadar olsun canım sıkıldı, uykum var, sabah ders var vs…

 

Saygılar, sevgiler.

 

 

 

