Şimşek Sokak Önümüze Gelen Arabaya Vuralım Şenliği!

somekindofhuman tarafından

Tam yarın sınav var artık oturayım da ders çalışmaya başlayayım dediğim anda duyduğum çatırtı seslerine hayırdır lan ne oluyo acaba diyik bakmamla karşlılaştığım manzara pek iç açıcı değildi bugün.

 

Bir adet toyota marka araba aldığım duyumlara göre ehliyetsiz bir şekilde polisten kaçarken bizim sokakta park halinde olan 4 arabaya birden çarpıp beter etmiş. Bu arabaların içinde benimki de var ne yazık ki. Hem şanssızlık hem de şanslılık aslında benimkisi çünkü benim arabanın arkasına park etmiş olan Hyundai marka araba sayesinde ben olayı fazla hazar almadan atlattım. Benim gibi arada kalan diğer bir araba da pek hasar almamış fakat Hyundai ve Subaru marka iki araç gerçekten oldukça hasarlı araçlar haline gelmişler.

 

Hayatımda ilk kez bir trafik kazasının içerisinde bulunan birisi olarak ne yapmam gerektiğini ya neler yapılması gerektiği konusunda pek bir fikir sahibi değildim. Sağolsun benimle birlikte olayın tarafları oldukça ilgilendiler ve polis de oldukça yardımcı oldu. Tabi bi süre sonra Mesut ve Alper’in olay yerine intikal etmesi ile oraya gelmiş olan Kaza Yeri Ekspertizi’ni tanıyor olması sebebiyle işler daha kolaylaşmış oldu.

 

Şimdi baştan sonra ne yapılması gerekiyor peki?

*Önce polisi arayın!

*Polis olay yerine geldikten sonra tutanağınızı tutturun

*Karşı tarafın belgelerinin fotokopilerini alın

*Kazaya karışan araçların plakaları görünür şekilde fotoğraflarını çekin

*Ertesi gün trafik şubeden dökümanlarınızı toplayıp sigorta işlemlerinizi başlatın.

ya da

*Bir trafik eksperi bulun bilgilerinizi verin o sizin için gereken tüm işlemleri gerçekleştirsin.

 

Ben bu işleri pek bilmediğim için Mesut’un tanıdığı olan Tevfik Fikret Yavuz isimli Trafik Kaza Danışmanı’na yönlendirdim ve sağolsun işleri o halledeceğini söyledi. Bakalım umarım bir sıkıntı çıkmadan bu olayı da başımdan atmış olurum.

 

Şimdi sıkıntı artık arabayı nereye park etmem gerektiğini de bilmiyorum. Evimin önünde bile park halinde duran araca çatır çutur gelip çarpabiliniyorsa daha nereme sokayım ki ben bu arabayı?

 

Bu olaydaki tek şansım ise arabamın pek hasar almamış olması… Umarım ki görünmeyen bir sıkıntı çıkmaz yarına.

 

Sanayi bekle beni geliyorum…

 

Bonus olarak fotoğraflar geliyor:

Öncelikli olarak çarpan araba ve diğerleri

Görsel

 

Görsel

 

Görsel

 

Görsel

