Babalar Günü – Bir Dönemin Sonu

somekindofhuman tarafından

Bir dönemin daha sonuna geldik… Bugün tam olarak tüm sınavlarım açıklandı ve 6 yıllık üniversite hayatımda bir ilk yaparak aldığım bütün dersleri geçtim. Aldığım dersler pek zor dersler olmasa da kültürel etkinlikler gibi hiçbir şey yapmadan geçilebilen bir dersi bile çok kez aldığım için benim için zor dersler arasındaydı ama ne olursa olsun az önce öğrendiğim üzere tüm dersleri çatır çutur geçmişim.

Geçmiş olsun bana.

Babamın Babalar Günü’nü de bu sayede tüm derslerimden geçtiğimi söyleyerek kutlamak benim için iyi oldu. Bunca senedir yok hepsinden kaldım yok birini geçtim dedikten sonra bu sene hepsinden geçmişim demek inanıyorum ki ev ahalisini oldukça sevindirmiştir ki ben bile baya sevinmiş durumdayım şu anda.

Kalma ihtimalim olan 2 dersi son iki güne denk gelmiş olması gibi bir şansım olsa da kurtuldum, mutluyum, huzurluyum.

Yaz okuluna kadar pek uzun sürmeyecek bir tatilim var önümde aslında tatil kısmı sadece aile yanına giderek geçecek ama tatil tatildir heralde. Ama şöyle bir Çubucak yapsaydım, gidip iki denize girseydim, burundan denize atlasaydım, hamakta sallanırken uyuyakalsaydım… hiç fena olmazdı, hiç. Neyse şimdilik sadece ailenin yanında yemekler ile ilgileneyim.

Yaz okulunda bu dönem tek ders alabiliyorum gibi görünüyo almak istediğim iki dersi çakıştırdıkları için bir tanesi ile idare edeceğim o yüzden tek derse yüklenip ortalamayı zirveye çıkartmak planım var şu anda ama bakalım gerçekleştirebilecekmiyim bu sıcakta.Tek dersim sabahtan olduğu için öğleden sonralarım boş olacak ve bu boşluğu çalışarak doldurma gibi bi planım da var eğer olursa yaz sonunda beni güzel bir tatil bekler… Şimdiden, gelecek olanlarla plan yapmaya başlamak lazım.

Tüm Babaların Babalar Günü Kutlu Olsun!

